Saturday, September 3, 2011

selamat dtg org baru :D




salam 1 malaysia..finally i had my own blog!..gesh..bnyi mcm ala2 ketinggalan zaman g2 kan...haha..actually..aku dah lame sgt2 nk wat blog n prnh ader blog..tp disebabkan mase mcm ala2 cukup xcukup g2..aku mls nk publish kat kawan2 pasal blog aku yg comot mcm kucing br pas kne simbah acid (eee..tragis nyer!)..heee..now blog aku dah ok ckit lah compared from b4 kan..sekarang ala2..mke siput sdut br lpas liposuction g2..i like~~ ;p

at last i got my time to build my own header yg xbrape nk cntik 2..but at least npk lah effort aku wat sendiri kan..owh terharu nyer!..isk3..heee
so kawan2 blog sekalian maaf jika sekiranya ade tercacat cela kat blog sy ni..al maklumlah..budak bru belajar kan..

ape2 pown juz tegur lah mne2 yg xok..n mne2 yg cntik 2.minx2 lah puji yer..ehehhe..!





No comments:

Post a Comment