Thursday, September 8, 2011

CUKAI!!!owh tidak :(

salam...pg td lepas bgun tido terus aku cari hanset aku...cessss.dah jatuh bawah katil upenyer...!bukak hp tgk msg terus..dapat satu mesej "GEMBIRA" dari CELCOM (amik lah kan siap bold lagi)...tujuan2??nk tunjuk betapa excited nyer aku dpat msg cenggitu kan...msg dapat kredit lebih??dah tentu bukan!!aiyooo =,=.ni msg dier

"RM 0. plggn dihargai, mulai 15/9/2011, semua pembelian reload &pek permulaan prabayar akan dikenakan 6% cukai perkhidmatan yang berkenaan"

sekian terima kasih.

nk info lebih bace kat SINI http://malay.uptomu.net/2011/09/gempar-top-up-handphone-kena-bayar.html


=,=.=,=...sebelum ni aku ader gak terdengar kabo pasal ni...tp aku ingt rumors jer...tbe2 dpat msg 2..mmg dah confirm lah kan?..ergghh...np nk kne wat mcm 2??xcukup duit lagi ker..tolak 2 tolak ni...tggl bp sen jer kalu mcm 2..yer x?pada pendapat aku, ianya agak membebankan jugak, lagi2 golongan student mcm aku yg mmg save credit ni kan..topup RM 3 kne rmbh lagi 60 sen..or ader kedai akan charge korg RM 4 terus..=,=..lagi kecian budak2 sekolah yg pki hp skrg..xpasal2 jer kne tolak..relevan ker ap yg dorg wat ni?hurmm..mmg lah dorg tau even wat mcm ni pown org still guna lagi...yelah sebab telefon ni satu keperluan kan..wajip ader!..pada aku xnpk relevan nyer lagi dier wat mcm ni..sape2 blh bg tau sy aper bnefit nyer kat kiter?????owh tidak!!




   

No comments:

Post a Comment