Sunday, September 4, 2011

Checklist untuk org2 tua~~

salam...tajuk entry yg agak kontroversi bukan...mnyentuh sensitiviti kaum2 yg dah berusia..mau nenek2 atuk2 kat luar sane lempar gigi pelsu dorg kat i kan...eeee...no no no no...bakteria 2!!heee...


                            actually setelah berkurun lame nyer br lah terasa sedar diri yang aku ni memerlukan sgt checklist ni ble nk wat sesuatu...sebab aku ni sgt2 pelupa mcm org tua mak aku kata..selalu tggl brg, xingt letak mne lah..(T_T..muda lagi dah cepat lupa)..xperlah MELAYU KAN MUDAH LUPA..heheeh...alasan!..

so aku mula terfikir nk senaraikan segala brg yg aku nk kne bawak..memandangkan cuti sem aku selama 4 bulan ni dah nk expired..woooo...malas nyer rase nk g kelas...otak yg karat nk kne grisss balik...kaki dah keras ni nk kne lentur kan alik..huh...so, dengan wujud nyer checklist nie..seng nk wat keje...seng nk cari ape yg xda...so xda lah last2 minit tersemput2 nk cari brg e2 ini yang ilang..nnty ader yg meroyn cr brg xjumpe2...hee :)


No comments:

Post a Comment